"حقیقت این است که هیچ "بهترین راهی" برای یادگیری زبان انگلیسی وجود ندارد!"

شرکت در کلاس های آنلاین، یادگیری به صورت خصوصی در کلاس های تک نفره یا گروهی، راه های زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی در این روزها هستند. این روزها انگلیسی را آنلاین بیاموزید چرا که سریع و مقرون به صرفه خواهد بود. همچنین به صورت گروهی می توانید یاد بگیرید و سرگرمی بیشتری داشته باشید، یا شاید به حمایت یک معلم خصوصی نیاز دارید؟ کدام راه برایتان بهتر است؟
"حقیقت این است که هیچ "بهترین راهی" برای یادگیری زبان انگلیسی وجود ندارد!"

شرکت  در کلاس های آنلاین، یادگیری به صورت خصوصی در کلاس های تک نفره یا گروهی، راه های زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی در این روزها هستند.

این روزها انگلیسی را آنلاین بیاموزید چرا که سریع و مقرون به صرفه خواهد بود. همچنین به صورت گروهی می توانید یاد بگیرید و سرگرمی بیشتری داشته باشید، یا شاید به حمایت یک معلم خصوصی نیاز دارید؟ کدام راه برایتان بهتر است؟

حقیقت این است که هیچ "بهترین راهی" برای یادگیری زبان انگلیسی وجود ندارد.

هر کس به طور متفاوتی یاد می گیرد - برخی افراد در موقعیت های گروهی بهتر هستند، برخی دیگر محتاط تر هستند و کلاس های گروهی را موقعیتی استرس زا می دانند.

برخی از دانش‌آموزان به‌خوبی در کلاس های آنلاین کار می‌کنند و در ایجاد انگیزه در خود عالی هستند، در حالی که برخی دیگر بدون تشویق یک معلم خصوصی با مشکل مواجه می‌شوند. به همین دلیل است که روش های بسیاری برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد.

هزینه  – هزینه تحصیل به صورت خصوصی بیشتر است و همه نمی توانند این هزینه را بپردازند. با این حال، آموزش اینترنتی می‌تواند راهی ارزان‌تر برای دسترسی به شهریه کلاس های خصوصی باشد، و جایگزین‌های زیادی برای تدریس خصوصی وجود دارد که به هزاران دانش‌آموز کمک می‌کند هر ساله انگلیسی را یاد بگیرند و در آن موفق شوند.

 

کدام راه برای من گزینه ی مناسبی است؟

برای اینکه بفهمید کدام روش یادگیری انگلیسی برای شما مناسب است، باید چند سوال از خود بپرسید.

چقدر می توانم وقت بگذارم؟

اگر وقتتان را می توانید به یک دوره تمام وقت انگلیسی اختصاص دهید، عالی است. برخی از افراد ممکن است اوقات فراغت خود را به خاطر تعهدات کاری یا خانوادگی محدود کنند. یادگیری آنلاین انگلیسی گزینه ای فوق العاده برای کسانی است که نمی توانند هر روز ساعت های زیادی را صرف یادگیری زبان انگلیسی کنند، اما می توانند چندین ساعت در هفته را برای یادگیری زبان انگلیسی به صورت پاره وقت صرف کنند.

چقدر سریع می خواهم یاد بگیرم؟

برخی از افراد نیاز دارند یا می خواهند در سریع ترین زمان ممکن انگلیسی را یاد بگیرند. این ممکن است به این دلیل باشد که کار آنها چنین چیزی را ایجاب می کند، یا آنها برنامه ی رفتن به تعطیلات به کشوری انگلیسی زبان را دارند و می خواهند قبل از سفر کمی انگلیسی یاد بگیرند.

اگر می‌خواهید زبان انگلیسی را به سرعت یاد بگیرید، ممکن است بخواهید کلاس‌های فشرده را در نظر بگیرید، که به صورت آنلاین و آفلاین در دسترس هستند، که برای کمک به یادگیری سریع شما، آموزش‌های فشرده ی زیادی ارائه می‌دهند.

چرا می خواهم یاد بگیرم؟ چه هدفی دارم؟

آیا می خواهید برای تعطیلاتی که در پیش رو دارید انگلیسی یاد بگیرید؟ یا برای کار؟ بنابراین آیا شما می توانید به یک دوره دانشگاهی در انگلستان یا ایالات متحده وارد شوید یا نه؟ هر دلیلی که داشته باشید یک دوره برای شما طراحی شده و وجود دارد.

دوره های تخصصی انگلیسی برای کمک به دانشجویان بین المللی که به دنبال کسب نمره آیلتس مورد نیاز برای شروع مدرک دانشگاهی شان هستند، در دسترس است.

آموزش مکالمه زبان انگلیسی برای کسانی که فقط می خواهند کمی زبان انگلیسی یاد بگیرند تا در تعطیلات به آنها کمک کند در دسترس است.

و دوره های انگلیسی تجاری به طور خاص برای بهبود مهارت های زبان انگلیسی برای کسانی که نیاز به یادگیری زبان انگلیسی دارند وجود دارد تا بتوانند کار خود را به خوبی انجام دهند و آینده شغلی خود را بهبود بخشند.

چقدر به کمک نیاز دارم؟

برخی از دانش آموزان به طور طبیعی در ایجاد انگیزه و کار بدون نیاز به کمک دیگران بسیار خوب هستند. یادگیری آنلاین انگلیسی برای آنها عالی است. کلاس‌های انگلیسی آنلاین، شهریه گروهی، تالارهای گفتگو و اتاق‌های گفتگوی آنلاین و گزینه‌های شهریه کلاس های خصوصی با معلمان را ارائه می‌دهند، اما برخی از دانش‌آموزان احساس می‌کنند که برای کمک به آنها به حمایت گروهی از دانش‌آموزان یا معلم و حضور در یک کلاس فیزیکی نیاز دارند.

 

انگلیسی را آنلاین یاد بگیرید

قبل از برنامه هایی مثل اسکایپ و قابلیت پخش ویدئو، یادگیری آنلاین زبان کمی محدودتر بود. اما دیگر نه. اکنون وقتی می خواهید انگلیسی را به صورت آنلاین یاد بگیرید، طیف وسیعی از گزینه ها را برای انتخاب دارید.

و همچنین دوره های آنلاین سنتی که مهارت های خواندن و نوشتن شما را بهبود می بخشد، اکنون می توانید به چنین مواردی به راحتی دسترسی داشته باشید:

یادگیری تعاملی – صدها درس انگلیسی مبتنی بر ویدیو و تمرین های تعاملی برای بهبود مهارت های گوش دادن، خواندن، نوشتن و صحبت کردن زبان انگلیسی شما طراحی شده است. این روش یادگیری می تواند سرگرم کننده و انگیزشی نیز باشد.

کلاس های خصوصی آنلاین - از شهریه آنلاین کلاس های خصوصی بهره مند شوید. می‌توانید کلاس‌هایی با یک معلم که رفتاری دوستانه با شما دارد؛ از طریق چت، ایمیل، ویدیو چت و تماس‌های صوتی که برای شما در این کلاس ها مناسب است، دریافت کنید.

کلاس های مکالمه گروهی – سریع ترین راه برای یادگیری زبان انگلیسی این است که هر روز صحبت کنید. به لطف ویدیو چت، اکنون می توانید از تمام مزایای کلاس های گروهی سنتی بهره مند شوید، اما در عوض در یک محیط جدید به اسم کلاس آنلاین.

 

برخی از مزایای یادگیری آنلاین زبان انگلیسی عبارتند از:

• در هر کجا که هستید به بهترین آموزش ها دسترسی دارید - مهم نیست که بهترین مدرسه انگلیسی هزاران مایل دورتر باشد - اکنون می توانید در هر کجا که زندگی می کنید از بهترین استانداردهای تدریس و یادگیری زبان لذت ببرید.

• برای مطالعه نیازی به جابجایی ندارید - چون می توانید از خانه مطالعه کنید؛ نیازی به ترک دوستان، خانواده و محل زندگی و نقل مکان برای یادگیری نیست.

• مقرون به صرفه تر است - شهریه آنلاین معمولاً ارزان تر است، زیرا ارائه آن نسبت به تدریس سنتی در محیط فیزیکی کلاس هزینه کمتری دارد. برای مطالعه نیازی به رفت و آمد به جایی ندارید، بنابراین در هزینه های حمل و نقل نیز صرفه جویی خواهد شد.

• تغییرپذیری در یادگیری– یادگیری انگلیسی به صورت آنلاین باعث می شود تا درس هایتان با برنامه های فعلی تان مثل برنامه های کاری، برنامه مطالعه و یا تعهدات خانوادگی شما هماهنگ شود و تداخلی در آنها ایجاد نکند.

Source: https://englishlive.ef.com/blog/study-tips/whats-best-way-learn-english/

 

مترجم: مبینا سرشاد سرهنگی

 

 

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: