زبان انگلیسی را با دوستانتان یاد بگیرید!

یادگیری زبان انگلیسی می تواند راهی عالی برای ملاقات با افراد جدید باشد، اما یادگیری در جمع دوستان نیز می تواند شانس موفقیت شما را چندین برابر افزایش دهد.
زبان انگلیسی را با دوستانتان یاد بگیرید!

یادگیری زبان انگلیسی می تواند راهی عالی برای ملاقات با افراد جدید باشد، اما یادگیری در جمع دوستان نیز می تواند شانس موفقیت شما را چندین برابر افزایش دهد.

در اینجا پنج روش وجود دارد که به شما در یادگیری زبان انگلیسی به صورت گروهی در جمع با دوستان تان کمک می کند تا به اهداف خود برسید.

 

قدرت ادامه دادن

وقتی چیزی را به تنهایی یاد می گیرید، از آنجاییکه مشخص کردن تایم استراحت با خودتان است این کار برایتان آسان خواهد بود. با این حال، این استراحت وسوسه انگیز است و ممکن است شما را وسوسه کند تا یادگیری را کنار بگذارید. اما هنگامی که به صورت گروهی در جمع با دوستان خود به یاد گیری می پردازید، انرژی سایر اعضا به شما کمک می کند تا زمانی که احساس می کنید قدرت و نیروی خود را به طور کامل از دست نداده اید، به یادگیری ادامه دهید.

 

مسئوليت داشتن

بیان کردن اهداف خود در مقابل گروهی از افراد راهی عالی برای کمک به شما است تا به اهدافتان دست یابید. به خصوص اگر افراد گروه جمعی از دوستان خودتان باشند! وقتی احساس می‌کنید با ترک کردن یادگیری و مطالعه، گروهی از افراد را ناامید خواهید کرد، قطعا این کار را انجام نمی دهید؛ چرا که چنین کاری برای شما بسیار دشوارتر از زمانی است که بخواهید خیلی ‌آرام و بدون اینکه کسی از آن اطلاعی داشته باشد، اقدام به ترک اش کنید.

 

سرگرم شوید و خوش گذرانی کنید!

یادگیری به عنوان بخشی از یک گروه بسیار سرگرم کننده است! شما می توانید ایده های خود را با دوستان تان به اشتراک بگذارید، راه های جدیدی برای نگرش به مسايل مختلف پیدا کنید، و بدون شک تعدادی جوک هم در این راه به اشتراک بگذارید و در کنار یکدیگر کمی خوش بگذرانید.

 

یک جفت گوش اضافه!

تمرین به صورت انفرادی عالی است، اما وقتی نوبت به مکالمه می رسد، واقعاً به دو یا چند نفر نیاز دارید. هنگامی که در حال تمرین تلفظ کلمات هستید، داشتن فردی که بتواند نحوه ادای صدای کلمات را در شما بررسی کند نیز مفید است.

 

منابع را با یکدیگر به اشتراک بگذارید.

حتی اگر برای یادگیری زبان انگلیسی به کتاب های درسی گران قیمت نیاز ندارید، گاهی اوقات پیدا کردن بهترین منابع برای یادگیری دشوار است. عضویت در یک گروه به این معنی است که می توانید این منابع را با یکدیگر به اشتراک بگذارید و زمان بیشتری را صرف تمرین زبان انگلیسی کنید.

 

بنابراین، موارد ذکر شده پنج دلیل من برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی به صورت گروهی در جمع با دوستان و افراد مختلف هستند. آیا دوست یا دوستانی دارید که در حال یادگیری زبان انگلیسی هستند؟ اگر دارید، این مقاله را با آنها به اشتراک بگذارید تا به آنها بفهمانید که یادگیری به صورت گروهی چقدر می تواند در این مسیر مهم و تاثیر گذار باشد.

 

 

مترجم: مبینا سرشاد سرهنگی

 

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: