نکاتی کاربردی برای یادگیری زبان انگلیسی به صورت آنلاین

نگران نباشید؛ برای شروع، در اینجا چند نکته عالی وجود دارد که به شما در یادگیری زبان انگلیسی به صورت آنلاین کمک می کند:
نکاتی کاربردی برای یادگیری زبان انگلیسی به صورت آنلاین

 

نگران نباشید؛ برای شروع، در اینجا چند نکته عالی وجود دارد که به شما در یادگیری زبان انگلیسی به صورت آنلاین کمک می کند:

1. هر روز به زبان انگلیسی صحبت کنید.

برای یادگیری صحیح زبان انگلیسی باید هر روز به استفاده از آن بپردازید. حتی اگر فقط پنج دقیقه وقت دارید، یک کار سریع و کوتاه انجام دهید، مثلاً یک ویدیوی انگلیسی زبان تماشا کنید، یا حتی در مورد روزتان و برنامه‌ هایی که برای فردا دارید با خودتان به انگلیسی صحبت کنید. تا زمانی که خود را در معرض زبان انگلیسی و استفاده از آن قرار می دهید، مهم نیست که چه کاری برایش می کنید و آن را چگونه انجام می دهید.

2. زمان مشخصی را برای مطالعه در نظر بگیرید.

این زمان می تواند هر روز ساعت 18:00 یا سه روز در هفته ساعت 21:00 باشد. اما در مورد هر تصمیمی که می گیرید، همیشه در همان زمان به مطالعه بپردازید و جز مطالعه کار دیگری انجام ندهید. همه چیز را بین انجام تکالیف و شرکت در درس های گروهی در تعادل نگه دارید.

3. برای خود اهداف هفتگی و ماهانه تعیین کنید.

من دوست دارم جمعه شب ها بنشینم و به همه کارهایی را که باید هفته آینده تمام کنم و آنچه را که باید تا پایان ماه کامل کنم نگاهی بیاندازم. این کاری است که شما نیز باید انجام دهید. هفته ای یک بار بنشینید و تصمیم بگیرید که می خواهید هفته آینده کجا باشید و به اتمام چه کاری رسیده باشید. آیا می خواهید یک درس کامل را تمام کرده باشید؟

شاید تا پایان ماه بخواهید با رسیدن به سطح بالاتری از زبان، درباره خود بنویسید. هنگامی که اهداف هفتگی و ماهانه خود را تعیین کردید، هر کاری که می توانید برای رسیدن به آنها انجام دهید. و حتما برای خودتان نیز پاداشی در نظر بگیرید!

4. از تمام منابع موجود بهره ببرید.

شما اکنون یک تلفن همراه کاملاً جدید را فقط برای برقراری تماس تلفنی خریداری و استفاده نمی‌کنید؛ بلکه از همه ویژگی‌های آن استفاده می‌کنید. این باید در مورد دوره ی زبان انگلیسی شما نیز صدق کند: شما برای یادگیری زبان انگلیسی هزینه می کنید، بنابراین از تمام منابعی که در دسترس دارید استفاده کنید. از سایت های آموزشی گرفته تا شرکت در کلاس های گروهی و غیره.

 

Source: https://englishlive.ef.com/blog/study-tips/top-tips-for-learning-english-online/

 

مترجم: مبینا سرشاد سرهنگی

 

 

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: