چند راه برای تقویت زبان انگلیسی در یک روز

چه کاری می توانید در این یک روز انجام دهید که به شما در تقویت زبان انگلیسی کمک کند؟ کارهای زیادی وجود دارد که می توانید انجام دهید. چند راهکار برای شما در ادامه ذکر شده است
چند راه برای تقویت زبان انگلیسی در یک روز

چه کاری می توانید در این یک روز انجام دهید که به شما در تقویت زبان انگلیسی کمک کند؟ کارهای زیادی وجود دارد که می توانید انجام دهید. چند راهکار برای شما در ادامه ذکر شده است:

به دوستانتان زبان انگلیسی آموزش بدهید

آموزش زبان یک راه عالی برای بهبود و تقوبت مهارت های خود است و ممکن است راهی سرگرم کننده برای گذراندن وقت با یک دوست یا یکی از اعضای خانواده باشد. در عوض آنها نیز یک آموزش رایگان دریافت می کنند!

در یک امتحان زبان انگلیسی شرکت کنید

برای اتمام بسیاری از آزمون‌های زبان انگلیسی به زمان زیادی احتیاج است. شما می‌توانید از روز خود برای شرکت در یک آزمون ساده ی زبان انگلیسی به صورت آنلاین استفاده کنید و به راحتی خود را در چند مهارت در زبان انگلیسی بسنجید.

برای مطالعه یک سال آینده خود برنامه ریزی کنید

برنامه ریزی برای مطالعات خود به زبان انگلیسی راهی عالی برای استفاده موثر از زمان و کارآمدتر کردن یادگیری شما است. با برنامه ریزی برای مطالعه در ماه های آینده، از روز خود برای پیشبرد اهدافتان استفاده کنید.

یک روز با عنوان "فقط به زبان انگلیسی صحبت کردن" داشته باشید

با چند دوست دور هم جمع شوید و متعهد شوید که تمام روز را فقط انگلیسی صحبت می کنید. اگر دوستان شما انگلیسی صحبت نمی کنند می توانید به جای آن به انگلیسی فکر کنید و با خودتان حرف بزنید.

یک برنامه تلویزیونی انگلیسی یا قسمت هایی از یک سریال انگلیسی زبان را پشت سر هم تماشا کنید

برخی از برنامه های تلویزیونی انگلیسی زبان عالی در سایت های مختلف برای دانلود یا سرویس های پخش آنلاین موجود است. چرا مقداری غذا سفارش نمی دهید و سعی نمی کنید یک سریال کامل (ترجیحا یک سریال کوتاه) را پشت سر هم تماشا کنید؟

نامه ای به زبان انگلیسی بنویسید

نوشتن نامه می تواند زمان بر باشد اما مردم همیشه از دریافت آن خوشحال می شوند. سعی کنید از بخشی از روز خود برای نوشتن نامه ای به یک دوست به زبان انگلیسی استفاده کنید.

خواندن یک کتاب کامل به زبان انگلیسی!

آیا می توانید یک کتاب کامل به زبان انگلیسی را در یک روز بخوانید؟ تا زمانی که تلاش نکنید متوجه نخواهید شد!

پس خواندن یک کتاب کامل به زبان انگلیسی آن هم در یک روز را برای خود به چالش تبدیل کنید و ببینید چقدر خوب در انجامش عمل خواهید کرد!

Source:

https://englishlive.ef.com/blog/study-tips/improve-your-english-using-the-extra-day-in-a-leap-year/

مترجم: مبینا سرشاد سرهنگی

 

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: