چگونه یک محیط آموزشی مفید برای خود ایجاد کنیم؟

امکانات زیادی در یک کلاس آنلاین برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد. به عنوان مثال، شما مجبور نیستید منزل را برای حضور در کلاس درس ترک کنید و می توانید هر زمانی که می خواهید در منزل به مطالعه بپردازید.
چگونه یک محیط آموزشی مفید برای خود ایجاد کنیم؟

امکانات زیادی در یک کلاس آنلاین برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد. به عنوان مثال، شما مجبور نیستید منزل را برای حضور در کلاس درس ترک کنید و می توانید هر زمانی که می خواهید در منزل به مطالعه بپردازید.

این کار از طرفی ممکن است حواس‌پرتی‌های بالقوه زیادی را برای شما به وجود آورد که می‌تواند باعث شود عادت‌های بد مطالعه را در خود ایجاد کنید. برای کمک به شما در استفاده حداکثری از دوره خود و اجتناب از هر گونه عادت بد، چند نکته عالی در مورد چگونگی ایجاد یک محیط آموزشی خوب را با یکدیگر بررسی می کنیم:

 

مطمئن شوید مکانی را برای مطالعه انتخاب می کنید که در آن راحت هستید اما نه زیاد از حد!

این بدان معناست که شما باید به قدری راحت و آسوده خاطر باشید که ذهنتان بتواند روی مطالعه متمرکز شود، اما این راحتی نباید زیاد از حد باشد. اگر با برداشتن کتاب و خواندن روی مبل شروع به چرت زدن می کنید، احتمالاً در حال کار بر روی لپ‌تاپ نیز به خواب خواهید رفت. بنابراین خواندن بر روی مبل را کنار بگذارید. ایده آل ترین مکان برای مطالعه نشستن روی یک صندلی با کامپیوتر یا لپ تاپ تان بر روی میز است.

 

اتاقی که در آن هستید باید ساکت باشد.

به عنوان یک معلم می توانم به شما بگویم که این امر بسیار مهم است. به خصوص در طول کلاس، شما باید بتوانید صدای معلم را به خوبی بشنوید، از طرفی معلم نیز دوست دارد بتواند صدای شما را به خوبی بشنود. در صورت امکان، سعی کنید در اتاقی بنشینید که بتوانید حریم خصوصی برای خودتان داشته باشید. داشتن یک اتاق آرام به شما در سایر فعالیت های دوره نیز کمک می کند، به عنوان مثال، زمانی که نیاز است کلمه ای را بشنوید و همان کلمه را اینبار با استفاده ازمیکروفون تان در کلاس تلفظ کنید.

 

شما نباید هیچ گونه حواس پرتی ای داشته باشید.

از آنجایی که احتمالاً در خانه درس می خوانید، عوامل بالقوه زیادی در اطراف شما وجود دارد. اگر تنها به آشپزخانه خود نگاه کنید، غذاها یا چیزهای مختلفی از فهرست کارهایتان حتما حواس شما را پرت خواهد کرد. در اتاق نشیمن نیز تلویزیون برای شما بسیار جذاب به نظر می رسد.

کاملا واضح است وقتی که در خانه می خواهم شروع به درس خواندن کنم، همه چیز به جز کارم جالب و جذاب تر به نظر می رسد، و همچنین شروع به فکر کردن به کارهایی می کنم که در آن روز هنوز فرصت انجام دادنشان را پیدا نکرده ام. بنابراین سعی کنید مکانی را انتخاب کنید که در آن هیچ گونه حواس پرتی ای وجود نداشته باشد تا توجه شما را از یادگیری زبان انگلیسی منحرف کند.

 

مترجم: مبینا سرشاد سرهنگی

 

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: