چگونه می توان بیشترین بهره را از یک دوره آنلاین زبان انگلیسی در پر مشغله ترین زمان ممکن برد

هنگام شرکت در کلاس ‌های زبان انگلیسی، با پیروی از چند قانون ساده، کار را برای خود آسان‌تر کنید تا مطمئن شوید که بیشترین بهره را از کلاس خود می‌برید.
چگونه می توان بیشترین بهره را از یک دوره آنلاین زبان انگلیسی در پر مشغله ترین زمان ممکن برد

همه ما می دانیم که در زندگی روزمره کارهای بسیار آسان تری نسبت به یادگیری یک زبان جدید وجود دارد. چرا که یادگیری نیاز به زمان، تمرین و تعهد دارد. برای حفظ و ادامه یادگیری، باید برای آن وقت بگذارید و اگر نه هر روز، بلکه هر هفته به آن یپردازید. بنابراین، هنگام شرکت در کلاس ‌های زبان انگلیسی، با پیروی از چند قانون ساده، کار را برای خود آسان‌تر کنید تا مطمئن شوید که بیشترین بهره را از کلاس خود می‌برید.

ابتدا تلویزیون خود را خاموش کنید! روشن بودن تلویزیون و صدای آن در پس‌زمینه ی ذهنتان مطمئناً به شما کمک نمی‌کند که درست فکر کنید. فرزندانتان ممکن است بخواهند تلویزیون تماشا کنند، اما به خاطر درس تان، اجازه دهید که بیرون از خانه یا در اتاق دیگری مشغول بازی کردن شوند. ممکن است چندان مهم به نظر نرسد، اما وجود اینگونه سر و صدا در پس‌زمینه نه تنها باعث بر هم زدن آرامش معلم و دانش‌آموزان می شود، بلکه بر روند فکری شما نیز تأثیر می‌گذارد.

حالا که صحبت از بچه ها شد، اجازه دهید کار دیگری انجام دهند. زمانی که در حال یادگیری هستید، با فرزندانتان مثل پرستار بچه ها رفتار نکنید. از شخص دیگری بخواهید که مراقب آنها باشند، و سعی کنید زمانیکه آنها در مدرسه هستند یا با دوستانشان بیرون می روند و یا حتی زمانیکه در حال چرت زدن هستند؛ در کلاس شرکت کنید. چگونه می توانید به سؤالات معلم خود پاسخ دقیق دهید و در عین حال به فرزندتان کمک کنید تا عروسک باربی خود را درست کند یا به او بگویید کاری را انجام دهد؟ پاسخ این است که شما نمی توانید. سعی نکنید سوپرمن باشید. هر کاری را به وقت خودش انجام دهید. 45 دقیقه صرف کردن برای درس زبان انگلیسی تان وقت زیادی از شما نمی گیرد.

و در نهایت، زمانی مطالعه کنید که واقعا ذهنتان آمادگی کافی را دارد، بنابراین مطالعه برایتان مفید واقع می شود. من در بدترین زمان ممکن کلاس دارم! شما بگویید چگونه می شود پس از 10 ساعت کار کردن، شام پختن، خواباندن بچه ها، شستن ظرف ها و غیره ... و سپس شرکت در کلاس زبان انگلیسی آن هم ساعت 2 بامداد، هم درس را یاد بگیرید و هم در ذهنتان بسپارید! شما نمی توانید همه این کارها را با هم انجام دهید. می دانم که یافتن وقت آزاد در برنامه زندگی پر مشغله تان دشوار است، اما کدام یک از نظر شما بهتر است؟ داشتن کلاس در یک ساعت معقول و منطقی و در واقع توانایی به خاطر سپردن اطلاعات آن هم به این دلیل که مغز شما هنوز در حال یادگیری است یا شرکت در کلاس در یک ساعت دیوانه وار که انرژی کافی برای باز نگه داشتن چشمانتان و توجه کافی را ندارید؟

اگر نمی توانید 100 درصد خودتان را در زمان یادگیری به مطالعه و پیشرفت تان اختصاص دهید، زمان و پول خود را هدر ندهید. این کار برای شما سحرخیزان نیز صدق می کند؛ چرا که نباید زمانی که ساعت 4 صبح هنوز خواب آلود هستید در کلاس شرکت کنید.

عامل بزرگ در یادگیری یک زبان جدید هوشیاری و آماده بودن برای آن است. اگر هنوز برایتان خیلی زود یا خیلی دیر است، در حال حاضر شکست خورده اید.

بیایید واقع بین باشیم، هیچ راهی وجود ندارد که بتوانید بعد از نیمه شب آن هم پس از یک روز کاری کامل به یادگیری و مطالعه بپردازید. چنین کاری برای بدن شما مفید نیست و اگر مغز شما در شب عملکرد خوبی نداشته باشد، قطعا انگلیسی شما را بهبود نمی بخشد. مطمئن شوید که با مطالعه در زمانی که واقعاً برایتان مفید است و همچنین با از بین بردن تمام حواس‌پرتی‌ها، بیشترین بهره را از دوره زبان انگلیسی خود ببرید.

 

Source: https://englishlive.ef.com/blog/study-tips/get-online-english-course/

مترجم: مبینا سرشاد سرهنگی

 

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: