پنج راه ساده برای تقویت مهارت نوشتاری در زبان انگلیسی

در ادامه چند راهکار ساده ذکر شده است که می توانید برای تقویت مهارت نوشتاری خود در زبان انگلیسی و تحت تاثیر قرار دادن دیگران با استفاده از این مهارت انجام دهید.
پنج راه ساده برای تقویت مهارت نوشتاری در زبان انگلیسی

بسیاری از مردم با مهارت نوشتاری در زبان انگلیسی دست و پنجه نرم می کنند و تقویت آن برایشان یک چالش واقعی به نظر می رسد. هر چند نیازی به نگران نیست.

در ادامه چند راهکار ساده ذکر شده است که می توانید برای تقویت مهارت نوشتاری خود در زبان انگلیسی و تحت تاثیر قرار دادن دیگران با استفاده از این مهارت انجام دهید.

1. دایره لغات خود را تقویت کنید.

برای اینکه بتوانید توانایی و مهارت خود را به خوبی نشان دهید، نیاز دارید دایره لغات خوبی داشته باشید. این کار فقط شامل توانایی شما در تشخیص تعداد زیادی از کلمات نمی شود؛ بلکه در واقع باید توانایی استفاده صحیح از آنها را داشته باشید. این کار را با یادگیری کلمات جدید در قالب مثال های مختلف انجام دهید، نه فقط حفظ کردن فهرستی از کلمات.

نکته: وقتی یک کلمه جدید یاد می گیرید، سعی کنید تمام اشکال آن کلمه و حروف اضافه ای که معمولاً با آن استفاده می شود را نیز یاد بگیرید. (به عنوان مثال، به جای کلمه "dependاشکال مختلف آن را یادداشت کنید: to depend on ، to be dependent on ، a dependent.)

2. بر املای کلمات و جملات زبان انگلیسی تسلط لازم را پیدا کنید.

شما نیاز دارید املای درست کلمات را بدانید. املای نادرست، معنای جمله شما را تغییر می دهد. به عنوان مثال: "bare" و "bear" تلفظ یکسانی دارند که ممکن است هنگام نوشتن املای آنها را با یکدیگر اشتباه بگیرید؛ اما "bare" به معنای برهنه است و "bear" حیوان بزرگی است. علاوه بر این، املای نادرست درک آنچه که شما نوشته ‌اید را برای خواننده دشوار می‌کند.

نکته: املای کلمات را می توانید با استفاده از فلش کارت تمرین کنید و هر زمان که وقت آزاد دارید خود را بسنجید.

3. به طور منظم مطالعه داشته باشید.

مردم اغلب می گویند که ما نوشتن را با مطالعه داشتن بهتر یاد می گیریم. خواندن به زبان انگلیسی از بسیاری جهات مفید است. این کار یک راه عالی برای ایده گرفتن از سبک های مختلف نوشتن و نحوه استفاده مناسب از کلمات است.

نکته: کتاب ها یا مقالاتی با موضوعات مورد علاقه خود انتخاب کنید. یادگیری نباید برایتان خسته کننده باشد. سعی کنید هر متن را چندین بار بخوانید تا مطمئن شوید که چگونه می توانید از کلمات و عبارات جدید در متن استفاده کنید.

4. دستور زبان خود را تقویت کنید.

داشتن گرامر قوی بسیار مهم است زیرا کیفیت نوشتار شما را بهبود می بخشد. به یاد داشته باشید که همیشه از زمان فعل درست و علائم نگارشی مناسب استفاده کنید. استفاده از علائم نگارشی یک راه عالی برای واضح و روان نشان دادن نوشته ی شما است.

نکته: همیشه نوشته ی خود را مجدداً دو بار خوانده و اصلاح کنید. بار اول، به دنبال اشتباهات کلی و بار دوم به دنبال اشتباهات مربوط به نکته گرامری خاصی که در حال حاضر مطالعه می کنید، باشید.

5. فقط انجامش بده!

نوشتن می تواند دلهره آور باشد. با این حال، بهترین راه برای تقویت آن این است که یک قلم و کاغذ به دست بگیرید یا جلوی کامپیوتر خود بنشینید و شروع به نوشتن کنید. برای نوشتن چندین نسخه از هر متن آماده باشید زیرا حتی برای نویسندگان حرفه ای، اولین پیش نویس هرگز کامل و عالی نخواهد بود.

به یاد داشته باشید، تمرین مکرر است که باعث می شود در مهارتی استاد شوید، بنابراین اکنون بهترین زمان برای نشستن و شروع به نوشتن است!

   : Source

https://englishlive.ef.com/blog/language-lab/5-simple-ways-improve-written-english/

مترجم: مبینا سرشاد سرهنگی

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: