چطور از کلاس زبان آنلاین بیشترین بهره را ببریم؟ قسمت دوم

در مطلب قبلی به پنج نکته برای بهره‌گیری هر چه بیشتر از کلاس‌های زبان آنلاین اشاره کردیم. در این مطلب نکات باقی‌مانده در این زمینه می‌پردازیم:
چطور از کلاس زبان آنلاین بیشترین بهره را ببریم؟ بخش دوم

در مطلب قبلی به پنج نکته برای بهره‌گیری هر چه بیشتر از کلاس‌های زبان آنلاین اشاره کردیم. در این مطلب نکات باقی‌مانده در این زمینه می‌پردازیم:

 

6. با معلم تان در ارتباط باشید

حفظ ارتباط انسانی با پلتفرم آنلاین از ضروریات است. داشتن ارتباطی نزدیک و مستمر با معلم به این معنا است که راهنمایی ‌های درست را جهت یادگیری زبان دریافت خواهید کرد. از این ارتباط نهایت استفاده را ببرید تا بتوانید بهترین نتیجه را از تجربه‌ی کلاس زبان آنلاین به دست آورید.

 

7. شک و تردید ‌های تان را برطرف کنید و سوال ‌های تان را بپرسید

اجازه ندهید که فاصله‌ی فیزیکی به وجود آمده بین شما و کلاس باعث شود خجالتی شوید. اگر در مورد جنبه‌ای از دوره یا کلاس تردیدی برایتان وجود دارد، آن را با معلم یا مسئول موسسه در میان بگذارید. چیزی به عنوان سوال احمقانه وجود ندارد. در نتیجه نگران چیزی نباشید و سوال‌هایتان را مطرح کنید.

 

8. مطالب کمکی را فراموش نکنید

در بیشتر دوره‌ها و کلاس‌های زبان فعالیت‌های اختیاری و مطالب کمکی‌ نیز ارائه می‌شوند. بهتر است از این فرصت‌ها استفاده کنید و در برنامه‌ی مطالعه‌ی هفتگی‌تان زمانی را برای پرداختن به این فعالیت‌ها و مطالب در نظر بگیرید. با این کار شانس خود را در یادگیری بالاتر خواهید برد.

 

9. کارها را عقب نیندازید

اتفاقات پیشبینی نشده رخ خواهند داد و هر زبان‌آموزی ممکن است گهگاه از برنامه عقب بیفتد. هرچند، هرچه سریع‌تر این عقب‌افتادگی‌ها را جبران کنید بهتر است. اگر مطالعه و انجام تکالیف را دائما عقب بیندازید، دست آخر با کوهی از کارهای عقب‌افتاده مواجه خواهید شد که یا با عجله و بدون دقت کافی انجامشان خواهید داد یا هرگز انجامشان نخواهید داد. در هر دو صورت، نتیجه‌ی به دست آمده نتیجه‌ی مطلوبتان نخواهد بود.

 

10. خودتان را محدود به مهارت‌های مورد علاقه‌تان نکنید

با اینکه شاید غذای مورد علاقه‌تان گوشت باشد، تنها با خوردن گوشت زنده نخواهید ماند و بالاخره مجبور خواهید شد میوه و سبزیجات نیز مصرف کنید. برنامه‌ی مطالعاتی‌تان رژیمی متعادل برای مهارت‌های زبانی‌تان است. در نتیجه امکان این وجود ندارد که بخشی از آن را نادیده بگیرید. چهار مهارت اصلی در یادگیری زبان وجود دارند که هر کدام به یک اندازه مهم هستند: خواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش دادن. همه‌ی این چهار مهارت باید به یک اندازه پرورش یابند، در غیر این صورت هدف کلی‌تان به نتیجه نخواهید رسید.

 

در کلاس زبان آنلاین نیز مانند هر دوره‌ی آنلاین دیگری، اگر قصد دارید بیشترین بهره را ببرید، باید وقت و تلاش کافی صرف کنید تا به نتیجه‌ی مطلوب دست یابید.

 

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: