برگزاری اولین همایش کارشناسان آموزشی استان‌های سراسر ایران در سال 98

اولین همایش آموزشی کارشناسان شعب موسسه آموزشی علوم و فنون کیش در استان‌های سراسر کشور در دفترمرکزی موسسه برگزار شد.
برگزاری اولین همایش کارشناسان آموزشی استان‌های سراسر  ایران در سال 98

 

      به گزارش روابط عمومی موسسه آموزشی علوم و فنون کیش روز چهارشنبه 17مهرماه 98 همایش آموزشی کارشناسان کلیه شعب موسسه در استان های مختلف ایران، در سالن مدافعان حرم دفتر مرکزی برگزار شد.

این همایش با هدف یکپارچگی و ارتقای سطح آموزشی شعب موسسه کیش در شهرستان های سراسر ایران و به همت کارشناسان آموزشی دفترمرکزی برگزار گردید.

در بخش اول جلسه پس از خیر مقدم توسط سپیده پایان کارشناس آموزش مؤسسه، در خصوص چالش هایی که در تغییر کتاب نوجوانان وجود داشته گفتگو شد. جهت حل مشکلات این حوزه و هماهنگی در نحوه زمانبندی جلسات، کارشناسان شعب گروه‌بندی شدند و در گروه های خود به زمانبندی طرح درس جلساتی که برای ایشان مشخص شده بود پرداختند. سپس با مقایسه نتایج به جمع‌بندی مناسب و هماهنگی رسیدند.در ادامه سپیده پایان به اهمیت Evaluation Grids یا جداول تخصیص نمره کلاسی پرداخته و تغییرات جدید برای راحت تر شدن کار مدرسین را توضیح داده و در خصوص خودارزیابی (Self-assessment)  که همان نمره ایست که زبان آموز به خود اختصاص می‌دهد توضیحات و پیشنهاداتی برای آماده سازی زبان آموزان ارائه دادند.

در ادامه امیر گلشن‌سعیدی کارشناس آموزش موسسه، Version B آزمون های کتاب جدید نوجوانان را ارائه نمود و پاسخگوی سوالات کارشناسان در این خصوص بود.

سپس سپیده پایان جلسه را با مرور نحوه برگزاری آزمون‌های شفاهی PET , KET ادامه داد . کارشناسان در گروه های خود درمورد این آزمون بحث نموده و با مشاهده کلیپ هایی از برگزاری این آزمون روش خود را با کارشناسان کمبریج مقایسه نمودند. 

در ادامه کتاب Ready For First که توسط اداره آموزش برای تدریس FCE انتخاب شده توسط فاطمه امیرفروغی کارشناس آموزش معرفی گردید و جداول ترم بندی آن ارائه شد.

همچنین سارا آرتین مهر کارشناس دیگر آموزش به مرور اطلاعات کارشناسان در باره آزمون IELTS پرداخت و کتاب‌های Mindset For IELTS که منتخب اداره آموزش جهت تدریس در موسسه می باشد را معرفی نمود و جداول کلاسبندی آن را ارائه داد.

سپس بسته جدید دوره گفتگوی موضوعی (Speaking Course) توسط فاطمه امیرفروغی برای کارشناسان ارائه و درباره تقاضای بارز در خصوص برگزاری دوره ها و کارگاه هایی با محوریت مهارت Speaking  بحث و گفتگو شد.

در ادامه جلسه مهتاب غیایی درباره دوره های تربیت مدرس و کارگاه‌های آنلاین برگزار شده اطلاعات لازم را ارائه داد و پاسخگوی سؤالات کارشناسان شعب در این خصوص بود.

در پایان این همایش علی امینی نکاتی اداری و آموزشی از وظایف کارشناسان را متذکر شد و به پرسش و پاسخ در این خصوص پرداخت.

لازم به ذکر است کلیه کارشناسان حاضر فایل های تهیه شده و Powerpoint  جلسه را دریافت نمودند و از ایشان خواسته شد تا بحث های آموزشی مطرح شده را به اطلاع مدرسین خود برسانند و گزارش آن را به آموزش ارسال نمایند.

 

 .

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: