انتصاب سرپرست جدید مدیریت مالی و اداری مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش

طی حکمی از سوی مدیرعامل مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش، امین محمودی نیا به عنوان سرپرست مدیریت مالی و اداری این مؤسسه منصوب شد.
انتصاب سرپرست جدید مدیریت مالی و اداری مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش

به گزارش روابط عمومی مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش، روز دوشنبه 18 آذرماه 98، طی حکمی از سوی‌ دکترمسعود توفیقی مدیرعامل مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش، امین محمودی نیا به عنوان سرپرست جدید مدیریت مالی و اداری این مؤسسه منصوب شد.

دکتر توفیقی ضمن تشکر از دکتر غلامحسین مظفری ریاست هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر داریوش سلیمی مدیرعامل اسبق مؤسسه و دکتر محمدرضا ویژه مدیریت مالی و اداری پیشین مؤسسه، جهت پی ریزی و خلق طرح‌های نو، اظهار امیدواری کرد که با حضور محمودی نیا، جایگاه مؤسسه در بدنه اجرایی آموزشی کشور ارتقاء یابد و امکان توسعه و هرچه بیشتر شناخته شدن مؤسسه، بیش از پیش فراهم گردد.

مدیرعامل مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش همچنین بر تعامل و ارائه ایده ها، نکات و پیشنهادات توسط کلیه پرسنل مؤسسه تاکید نمود و افزود همگی مساعدت کنیم تا خلق شیوه های نوین آموزشی، تعامل با بخش خصوصی با رویکرد برد-برد و مسیر رو به رشد مؤسسه در یک چارچوب هدفمند و منسجم هموار گردد.

سرپرست جدید مالی و اداری مؤسسه، منابع انسانی را عامل اساسی توسعه هر مجموعه ای دانست و عنوان کرد با درایت، نوع نگاه و سیاست های مدیریتی دکتر توفیقی اتفاقات بسیار خوبی در انتظار مؤسسه خواهد بود.

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: