برگزاری جلسه مدیرعامل مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش با مدیران شعب تهران

برگزاری جلسه مدیرعامل مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش با مدیران شعب تهران

به گزارش روابط عمومی مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش، جلسه مدیرعامل مؤسسه با مدیران شعب تهران در روز شنبه 25 خردادماه در دفتر مرکزی برگزار گردید.

در ابتدا، جناب آقای دکتر سلیمی مدیرعامل مؤسسه، ضمن عرض خیرمقدم و ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران، به تبیین سیاست های مؤسسه پرداختند. تلاش در جهت اجرایی شدن رسالت اصلی مؤسسه؛ که همانا انجام کلیه امور مربوط به آموزش و پژوهش سازمان منطقه آزاد کیش، حفظ و ارتقاء اعتبار مؤسسه از اولویتهای اصلی این دوره خواهد بود. در ادامه، گزارشی از اقدامات صورت پذیرفته در دو ماه اخیر ارائه و مطالبی درخصوص برنامه ریزی و اقدامات صورت پذیرفته جهت استفاده از امکانات بالقوه و بالفعل موجود به منظور افزایش کیفیت آموزشی، گسترش تعداد شعب در سطح کشور، بازاریابی و تبلیغات مؤثر، اثربخش و منسجم به ویژه در فضای مجازی، برگزاری دوره های مجازی و دوره خاص و پیشرفته مطرح شد.  

همچنین، مدیرعامل مؤسسه بر تعامل و تفاهم، ایجاد بستر اعتماد، احترام، شفافیت و روحیه همدلی بین شعب و دفتر ستادی که از مصادیق عوامل رشد و توسعه مؤسسه می باشد؛ تأکید نمودند. سپس، ایشان، آقای دکتر محمدرضا ویژه را به عنوان مدیر اداری و مالی مؤسسه به همکاران معرفی کردند.

در ادامه جلسه، مدیران شعب حاضر در جلسه، انتقادات و پیشنهادات خود را در مورد فعالیت ها و روابط شعب با دفتر مرکزی مطرح نمودند و در پایان ابراز امیدواری کردند که با حضور آقای دکتر سلیمی و تعامل بین شعب و دفتر مرکزی در تمامی ابعاد، مؤسسه کیش بتواند گام های استواری در جهت نیل به اهداف آموزشی بردارد.

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: