موسسه علوم و فنون کیش میزبان برگزاری نشست شورای اطلاع رسانی سازمان منطقه آزاد کیش

موسسه علوم و فنون کیش میزبان برگزاری نشست شورای اطلاع رسانی سازمان منطقه آزاد کیش

به گزارش روابط عمومی موسسه علوم و فنون کیش روز یکشنبه مورخ ۲۹ دی ماه ۹۸ دومین جلسه شورای اطلاع رسانی سازمان منطقه آزاد کیش با حضور دکتر غلامحسین مظفری رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر سعید پورعلی معاونت علمی و فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش، محمد پورسینا مدیر روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مشاورین حوزه مدیرعامل و سایر افراد صاحبنظر در حوزه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی، در سالن کنفرانس موسسه علوم و فنون کیش در تهران برگزار شد.

در بخش آغازین این نشست دکتر مسعود توفیقی مدیرعامل مؤسسه علوم و فنون کیش ضمن خیرمقدم به مدعوین، در خصوص معرفی خدمات و امکانات مؤسسه علوم و فنون کیش در حوزه آموزش زبان و نقش مؤسسه به عنوان بازوی آموزشی، پژوهشی، علمی و فناوری سازمان منطقه آزاد کیش سخنرانی نمود و در ادامه، موضوعات مرتبط با حوزه اطلاع رسانی و روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش توسط حاضرین مورد گفت و گو قرار گرفت.

لازم به ذکر است محوریت این نشست، ارتقای برندینگ کیش در رسانه‌ها و تمهیدات لازم در خصوص پررنگ نمودن این جزیره در ایام نوروز در راستای هرچه بهتر برگزار شدن جشنواره نوروزی کیش بود.

گفتنی است در این جلسه شعار "آخرین نوروز کیش در قرن ۱۴ شمسی" برای جشنواره نوروزی کیش ۹۹ پیشنهاد شد که هرچه پر شور بودن نوروز پیش رو در جزیره کیش را  نوید خواهد داد. در این راستا دکتر مظفری بر لزوم برگزاری جلسات پیوسته جهت تبادل نظر در این خصوص و در نظر گرفتن ظرفیت های جزیره کیش جهت تحقق بخشیدن به این شعار تاکید نمود.

شایان ذکر است در پایان این جلسه در خصوص مفاهیم روابط عمومی دیجیتال و نگرش سیستمی به روابط عمومی در راستای بهبود عملکرد این حوزه به عنوان یکی از ارکان اساسی کیش هوشمند بحث و تبادل نظر شد.

 

عکس و خبر / نوید ناصحی فر

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: