بازدید دکتر آخوندی از ساز و کار آموزش آنلاین زبان موسسه علوم و فنون کیش

بازدید دکتر آخوندی از ساز و کار آموزش آنلاین زبان موسسه علوم و فنون کیش

به گزارش روابط عمومی موسسه علوم و فنون کیش روز شنبه 13 اردیبهشت ماه 99 دکتر ناصرآخوندی معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش به همراه دکتر مسعود توفیقی مدیرعامل و عضو هیات مدیره موسسه علوم و فنون کیش از ساز و کار کلاس های آنلاین زبان این موسسه بازدید به عمل آوردند.

دکتر آخوندی یکی از ویژگی های اصلی کلاس های آنلاین را حذف زمان و هزینه رفت و آمد به آموزشگاه ها عنوان کرد و افزود ورود موسسه علوم و فنون کیش به عرصه آموزش آنلاین قطعا در روند توسعه و پیشرفت این موسسه نقش بسزایی خواهد داشت.

دکتر توفیقی استقبال زبان آموزان از پلتفرم آموزش آنلاین موسسه را امیدبخش توصیف کرد و در ادامه گفت ثبت نام و حضور زبان آموزان از اقصی نقاط ایران در کلاس ها فرصت یادگیری زبان را برای بسیاری تسهیل کرده و خوشبختانه حضور کیشوندان در این کلاس ها نیز می تواند رسالت موسسه علوم و فنون کیش به عنوان بازوی آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش را تقویت نماید.

وی در ادامه افزود با توجه به اینکه آموزش آنلاین موسسه علوم  فنون کیش به صورت تعاملی و مکالمه محور بوده و از نظر زمانی حتی آخرهفته ها و روزی های تعطیل را نیز پوشش می دهد امکان شرکت در کلاس برای طیف قابل توجهی از مخاطبان به ویژه مدیران، کارمندان و دانشجویان نیز فراهم شده است.

لازم به ذکر است آموزش آنلاین زبان در موسسه علوم و فنون کیش به عنوان یک مسئولیت اجتماعی پس از شیوع ویروس کرونا آغاز شد و اکنون مخاطبان بسیاری را به خود جذب نموده است. کلیه علاقمندان جهت ثبت نام می توانند با شماره 41592222 تماس حاصل نموده و یا به وبسایت موسسه علوم و فنون کیش به نشانی www.kish-ist.net  مرجعه نمایند.

 

عکس و خبر / نوید ناصحی فر

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: