آغاز ثبت نام ترم دوم پاییز آموزش آنلاین زبان موسسه علوم و فنون کیش

آغاز ثبت نام ترم دوم پاییز آموزش آنلاین زبان موسسه علوم و فنون کیش

به گزارش روابط عمومی موسسه علوم و فنون کیش، ثبت‌نام ترم دوم پاییز آموزش آنلاین زبان کیش ویژه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان آغاز شد و کلاس ها از 20 آبان ماه برگزار می گردد.

مسعود توفیقی مدیرعامل موسسه علوم و فنون کیش در این خصوص گفت: شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس و آموزشگاه‌ها لزوم برگزاری کلاس‌های آنلاین و به روز نگه‌داشتن سطح دانش جوانان به خصوص در حوزه فرار زبان را ضروری ساخته و با مزیت‌های جالب توجهی که این شیوه آموزشی برای مخاطبان فراهم آورده بستری مناسب برای فراگیری ایجاد کرده است. 

وی در ادامه افزود حوزه زبان موسسه علوم و فنون کیش نیز در این خصوص مستثنی نبوده و از ابتدای سال جاری با راه اندازی پلتفرم آموزش آنلاین و استفاده از ظرفیت‌های آموزشی موسسه و حضور اساتید برجسته تاکنون در فصل بهار، تابستان و پاییز با هزاران زبان آموز از سراسر کشور برگزار شده است. با توجه به طیف وسیع مخاطبان، در حال حاضر کلاس‌های آنلاین موسسه هم به صورت خصوصی و هم به صورت عمومی و البته با ظرفیت محدود و مکالمه محور برگزار می‌شود. 

توفیقی در ادامه در خصوص دیگر دوره‌ها از جمله تربیت مدرس افزود: موسسه علوم و فنون کیش بیش از سی سال است که در حوزه آموزش زبان فعالیت مستمر دارد و بیش از ۱۳۰ شعبه در سراسر کشور این رسالت را برعهده گرفته اند. پیشینه آموزشی موسسه، حوزه تربیت مدرس زبان‌های خارجی را نیز از دیرباز فعال کرده است و در حال حاضر این دوره‌ها نیز به صورت جدی به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

مدیرعامل موسسه علوم و فنون کیش در پایان با تاکید بر لزوم توجه به بازخورد و نظرات مخاطبان گفت: از سال گذشته با راه اندازی واحد ارتباط با مشتریان، کارشناسان این حوزه پیگیرانه پاسخگوی نظرات و پیشنهادات زبان آموزان می باشند و در صورت وجود مشکل و یا انتقادی موضوع به طور جدی پیگیری و رفع می‌شود‌. وی در این خصوص افزود تلفن ۰۲۱۴۱۵۹۲۲۲۲ جهت مشاره رایگان و دریافت پیشنهادات مشتریان اختصاص یافته و در کنار آن پاسخگوی آنلاین وبسایت موسسه به نشانی www.kish-ist.net  نیز قابل استفاده است. ضمن اینکه مخاطبان ما از طریق صفحه kishistgram  در اینستاگرام می‌توانند آخرین محتواهای آموزشی موسسه، پادکست‌ها و مقالات را مشاهده نمایند.

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: