نشست دکتر توفیقی و اداره آموزش با اساتید آموزش آنلاین زبان موسسه

نشست دکتر توفیقی و اداره آموزش با اساتید آموزش آنلاین زبان موسسه

به گزارش روابط عمومی موسسه علوم و فنون کیش روز شنبه 13 اردیبهشت ماه 99 نشست دکتر مسعود توفیقی مدیرعامل و عضوهیات مدیره موسسه علوم و فنون کیش با اساتید آموزش آنلاین زبان موسسه برگزار شد.

در این جلسه که با حضور تیم اداره آموزش موسسه برگزار گردید نکات تکمیلی در خصوص برگزاری کلاس های آنلاین ترم جدید مرور شد. دکتر توفیقی  ضمن تبریک به مناسبت روز و هفته گرامیداشت مقام معلم بر ورود باقدرت به حوزه آموزش آنلاین زبان تاکید کرد و کیفیت آموزشی و پشتیبانی مستمر از زبان آموزان موسسه و توجه به بازخوردهای ایشان را از اصلی ترین ارکان این حوزه عنوان کرد.

لازم به ذکر است  در ادامه این نشست مدیرعامل موسسه علوم و فنون کیش به همراه امین محمودی نیا عضوهیات مدیره و مدیرمالی و اداری و ابراهیم سلطانی نسب مدیر برنامه ریزی و توسعه موسسه از تست نهایی کلاس های آنلاین با حضور اساتید مربوطه جهت آغاز ترم اول سال 99  بازدید به عمل آوردند.

لازم به ذکر است کلاس های آنلاین ترم اول سال جدید از 15 اردیبهشت ماه آغاز خواهد و کلیه متقاضیان با تماس با 41592222 و یا مراجعه به وبسایت موسسه به نشانی www.kish-ist.net  می توانند اقدام به ثبت نام نمایند.

 

عکس و خبر / نوید ناصحی فر

 

 

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: