جلسه کارشناسان آموزشی شعب تهران

جلسه کارشناسان آموزشی شعب تهران

به گزارش روابط عمومی مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش، جلسه آموزشی کارشناسان شعب تهران، روز شنبه مورخ 14 اردیبهشت ماه در دفتر مرکزی برگزار گردید.

پس از خیر مقدم، جهت انجام فعالیتی پویا و طرح سوالاتی در خصوص کنترل و کیفیت، با انجام بازی توپ کاغذی مروری بر وظایف کارشناسان در شعب انجام شد. سپس کارشناسان بازخورد خود را در خصوص کتاب جدید نوجوانان Solutions 3rd  مطرح نمودند.

سرکار خانم پایان، بعد از طرح مباحثی در راستای Learner Autonomy و تفاوت بین ارزیابی Summative و Formative از کارشناسان خواستند تا در فعالیت پویای دیگری شرکت نمایند.

در این بخش، کارشناسان قرار شد بر روی زمان بندی دروس کتاب Solutions 3rd در گروه های خود بپردازند.

بعد از پذیرایی، جناب آقای زمانی عضو محترم هیأت مدیره و مدیر آموزش، در خصوص  اجرای سیاست های موسسه، قراردادهای شعب و بازرسی های آنها مواردی را مطرح نمودند. همچنین کارشناسان را به همدلی و همبستگی با دفتر مرکزی و حفظ ارتباط پویا با اداره آموزش تشویق نمودند.

در ادامه، در مورد محتوای DVD ارائه شده که حاوی بسته های آموزشی و پوسترهای مربوط به کتب جدید بود؛ به کارشناسان توضیحاتی ارائه شد.

سپس برای رسیدن به نتیجه مشابه، نظرات کارشناسان روی زمان بندی دروس کتاب Solutions 3rd انجام شده در گروه ها مورد بررسی قرار گرفت.

در انتها، از کتاب True Beginners One که در اداره آموزش تهیه شده و برای مخاطبان نوآموز در گروه سنی نوجوانان و بزرگسالان می باشد؛ رونمایی گردید.

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: