اجلاس سراسری مدیران و کارشناسان آموزشی شعب موسسه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی موسسه کیش اجلاس سراسری مدیران و کارشناسان آموزشی شعب سراسر کشور در روز دوشنبه دوم شهریور ماه با حضور اعضاء هیأت مدیره موسسه ، جناب آقای دکتر پاکفر بنیانگذار موسسه آموزشی کیش ، آقای دکتر شکوه پدر زبانهای خارجی ایران و مدیرعامل موسسه زبان شکوه ، مدیران و کارشناسان آموزشی شعب موسسه کیش در مرکز همایشهای مجتمع فرهنگی طرشت برگزار گردید.
اجلاس سراسری مدیران و کارشناسان آموزشی شعب موسسه برگزار شد

بنا بر این گزارش در ابتدای این جلسه که با تلاوتی آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید آقای دکتر تهرانی مدیرعامل موسسه آموزشی علوم و فنون کیش ضمن عرض خیر مقدم ، گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته در سال گذشته و همچنین اقدامات صورت گرفته در سال جاری را ارائه نمود .

در ادامه آقای دکتر ایازی ریاست محترم هیأت مدیره موسسه کیش با عرض تبریک ولادت حضرت امام رضا ( ع ) ، سیاستهای موسسه در سال 1394 را عنوان و نکاتی را در خصوص برنامه های موسسه در حوزه مختلف جهت ارتقاء برند کیش بیان کرد .

رئیس هیأت مدیره موسسه آموزشی کیش ضمن اشاره به اقدامات توسعه محور موسسه گفت : تا پایان سال 92 تعداد 64 شعبه در سراسر کشور با برند موسسه کیش فعالیت داشته و در حال حاضر با اقدامات صورت گرفته بیش از 100 شعبه در سراسر کشور فعالیت می نمایند .

وی افزود : سال 94 سال ارتقاء برند موسسه می باشد که این مهم با برنامه ریزیهای صورت گرفته جهت ارتقاء کیفیت خدمات آموزشی و انجام نظارت و ارزیابی و همراهی و همدلی مدیران سایر شعب در سراسر کشور محقق خواهد شد .

آقای مهندس کیمیایی سخنران بعدی این همایش بود که نکاتی را در خصوص راهکارهای عملی ارتقاء برند ارائه نمود .

اجرای سمیتئاتر فعالیتهای موسسه کیش از دیگر برنامه های اجرا شده در این همایش بود که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت .

سخنرانی آقای دکتر پاکفر بنیانگذار موسسه کیش از دیگر برنامه های موثر در این همایش بود . آقای دکتر پاکفر در سخنانی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع خانواده بزرگ کیش ، تاریخچه ای از  نحوه تاسیس موسسه و اقدامات تکمیلی صورت گرفته در حوزه نظارت و ارزیابی و همچنین تربیت مدرس در طی سالهای ابتدایی تاسیس را عنوان کرد که پس از پایان سخنرانی مورد تشویق کم نظیر حاضرین قرار گرفت .

برگزاری کارگروه تخصصی مدیران و کارشناسان آموزشی شعب از برنامه های نوبت دوم این اجلاس بود . در کارگروه تخصصی مدیران ، آقای دکتر تهرانی مدیرعامل موسسه ضمن تشریح برنامه های سال 94 ، نکاتی را در خصوص لزوم استاندارد سازی شعب بیان نمود .

آقای دکتر شکوه پدر زبان انگلیسی ایران و موسس موسسه شکوه ، میهمان ویژه کارگروه تخصصی کارشناسان آموزشی شعب بود . وی ضمن بیان خاطراتی از شکل گیری موسسات آموزشی در ایران ، به بیان راهکاری موثر تدریس پرداخت .

در مراسم اختتامیه نیز ضمن جمع بندی موارد ارائه شده ، مقرر گردید کلیه مدیران و کارشناسان ، نظرات اصلاحی خود را در خصوص برنامه های تدوین شده در بخش آموزش ، نظارت و ارزیابی و حوزه مالی و اداری را به دفتر مرکزی اعلام نمایند.

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: