پیام تبریک موسسه علوم و فنون کیش به مناسبت انتخاب فرودگاه کیش به عنوان نخستین فرودگاه بین المللی مناطق آزاد ایران

پیام تبریک موسسه علوم و فنون کیش به مناسبت انتخاب فرودگاه کیش به عنوان نخستین فرودگاه بین المللی مناطق آزاد ایران

به گزارش روابط عمومی موسسه علوم و فنون کیش هیات وزیران با درنظر گرفتن ظرفیت و امکانات فرودگاه کیش در منطقه، فرودگاه کیش را در سطح بین المللی ارزیابی و معرفی کرد.

علی عرب مدیر عامل شرکت توسعه مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش عنوان کرد: به استناد ماده (6) آیین نامه احداث، توسعه، بهره برداری و مدیریت فرودگاه های غیر نظامی، تعیین فرودگاه های بین المللی منوط به تصویب هیات محترم وزیران و مستلزم دریافت گواهی­نامه فرودگاهی و هم­چنین رعایت قوانین و مقررات مربوطه و تامین الزامات، تجهیزات و تسهیلات فرودگاهی، گذر نامه، بهداشت عمومی و قرنطیه گیاهی و حیوانی، خدمات سوخت ­رسانی هواپیما، خدمات تعمیر و سرویس هواپیما و وجود زیر ساخت­های لازم است.

مدیر عامل شرکت توسعه مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش در این خصوص گفت: فرودگاه کیش با طی کردن مراحل  لازم، در جلسه پنجم مرداد 1399 هیات وزیران، "فرودگاه بین المللی" و بر اساس اطلاعات شرکت فرودگاه ها و ناوبری ایران، به عنوان دهمین فرودگاه بین المللی در کشور و اولین فرودگاه بین المللی در مناطق آزاد ایران تعیین شد.

موسسه علوم و فنون کیش این افتخار بزرگ را خدمت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش دکتر غلامحسین مظفری و همچنین مهندس علی عرب مدیر عامل شرکت توسعه مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش تبریک عرض می نماید.

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: