قلم سخنگوی کیش، ابزار دیدن و شنیدن همزمان

قلم سخنگوی الکترونیکی کیش، به عنوان یک ابزار کمک آموزشی در سومین اجلاس سراسری مدیران شعب موسسه آموزشی علوم و فنون کیش رونمایی شد.
قلم سخنگوی کیش، ابزار دیدن و شنیدن همزمان

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزشی علوم و فنون کیش، قلم سخنگوی کیش به عنوان یکی از ابزارهای نوین آموزشی برای نخستین بار در کشور در حوزه آموزش ترمیک زبان های خارجی مورد بهره برداری قرار گرفته و کمک شایانی به زبان آموزان در جهت یادگیری و یادسپاری زبان های خارجی خواهد نمود. این قلم در حال حاضر برای تمامی دوره های آموزشی زبان انگلیسی موسسه قابل استفاده بوده و علاوه بر آن قابلیت قرائت قرآن کریم، منتخب مفاتیح الجنان، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و دیوان اشعار حافظ را نیز داشته و در مرحله توزیع در کلیه شعب موسسه می باشد. راه اندازی آن آسان و بدون نیاز به کامپیوتر بوده و ضمن قابل استفاده بودن برای تمامی سنین باعث افزایش اثربخشی یادگیری از طریق دیدن و شنیدن همزمان و شنیدن لهجه اصلی و بومی خواهد شد. همچنین از دیگر قابلیت های این قلم امکان ضبط و پخش صدا بوده که جهت مقایسه و اشکال یابی به صورت تعاملی مفید خواهد بود.

 روش عملکردی قلم سخنگوی کیش بر اساس ساطع نمودن نور مادون قرمز بر روی کدهای چاپ شده بر روی کاغذ بوده و هر گاه چشمی قلم در هر نقطه از صفحاتی که با این تکنولوژی چاپ شده اند قرار گیرد، با فعال شدن صوت مربوطه در حافظه قلم، صدای مرتبط با آن را پخش خواهد کرد.

 

 

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: