برگزاری کارگاه‌ آموزشی " امنیت شبکه و فضای مجازی " در جزیره کیش

این کارگاه آموزشی به همت مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش و به درخواست مدیریت منابع انسانی سازمان منطقه آزاد کیش با هدف ارتقاء سطح آگاهی و دانش مخاطبان به امنیت فناوری اطلاعات و مدیریت موثر در بکارگیری منابع فناوری اطلاعاتی برگزار شد.
برگزاری کارگاه‌ آموزشی " امنیت شبکه و فضای مجازی " در جزیره کیش

      به گزارش روابط عمومی مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 24 و 25 مهرماه 98 ، کارگاه آموزشی " امنیت شبکه و فضای مجازی " به همت مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش در سالن شهید مطهری اداره آموزش و پژوهش سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

این کارگاه آموزشی ویژه کارکنان مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات و سایر حوزه های مرتبط سازمان منطقه آزاد کیش و شرکتهای تابعه بوده و به درخواست مدیریت منابع انسانی سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شده است.

بررسی امنیت فیزیکی موجود در شبکه و سطح دسترسی به آنها، بررسی و اعمال تغییرات لازم  در مورد کلمات عبور و کانفیگ های ایمن سوئیچهای مدیریتی، روترها، سرورها و سایر منابع، انجام اقدامات لازم در خصوص اعطای مجوزهای دسترسی به منابع موجود در شبکه، پیاده سازی، عملیاتی سازی و تست و تحلیل کارایی مرکز عملیات امنیت و آشنایی با تهدیدها و آسیب های فضای مجازی از سرفصل های اساسی این دوره به شمار می روند.

.

 

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

  • امیرعلی سلطانی سلام شب بخیر ‌‌من‌چه‌جور‌ثبت‌نام‌‌کنم‌

  • مدیر سامانه سلام وقت بخیر خواهشمند است با شماره 02141592222 تماس حاصل فرمایید

  • امیرعلی سلطانی سلام شب بخیر ‌‌من‌چه‌جور‌ثبت‌نام‌‌کنم‌

  • امیرعلی سلطانی سلام‌امیرعلی‌سلطانی‌‌از‌همدان‌هستم‌‌‌من‌‌که ثبت‌نام ‌کردم‌چرا‌لینک‌عضویت‌نمی‌دین

  • مدیر سامانه با سلام، منظورتون از لینک عضویت چیست؟ خواهشمند است با شماره 02141592222 تماس حاصل فرمایید تا همکارن ما راهنمایی تون کنند

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: