برگزاری "کارگاه‌ آشنایی با تهیه و تنظیم قراردادهای بازرگانی بین المللی"

این کارگاه آموزشی به همت مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش با هدف آشنایی کارشناسان سازمان منطقه آزاد کیش با تهیه و تنظیم قراردادهای بازرگانی بین المللی برگزار شد.
برگزاری "کارگاه‌ آشنایی با تهیه و تنظیم قراردادهای بازرگانی بین المللی"

به گزارش روابط عمومی مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش، روز پنجشنبه مورخ 5 دی ماه 98، کارگاه آموزشی آشنایی با تهیه و تنظیم قراردادهای بازرگانی بین المللی در سالن شهید مطهری اداره آموزش و پژوهش سازمان منطقه آزاد کیش، با تدریس نوید تکشی برگزار شد.

تنظیم قراردادهای بین المللی در دنیای کنونی از موضوعات غیرقابل اجتناب در روابط بازرگانی است که البته پیچیدگی های فراوانی نیز در این زمینه وجود دارد. چگونگی تنظیم یک قرارداد بین المللی برپایه رعایت منافع طرفین، داشتن آگاهی کامل در قبول تعهدات مندرج در قرارداد، شیوه ها و مهارت های مذاکره از مواردی است که دقت و احاطه برآن کاملا ضروری تلقی می گردد.

لازم به ذکر است هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی که به همت مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش و به درخواست مدیریت منابع انسانی سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شده است، توانمند ساختن مدیران و کارشناسان مدیریت بازرگانی، حقوقی و مالی و شرکت‌های تابعه سازمان منطقه آزاد کیش در زمینه تهیه و تنظیم قراردادهای بین المللی و آشنایی با موازین حقوقی مربوطه می باشد. 

 

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: