صنعت هوایی

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزشی علوم و فنون کیش امروز با حضور جناب آقای دکتر سید حمید ادبی رئیس هیئت مدیره شرکت هوافناور پارس و جناب آقای مهندس محمدرضا میرواقفی مدیرعامل مجموعه صنعت هوایی موادترکیبی فجر تفاهم نامه همکاری در حوزه آموزش و توسعه فرهنگ هوانوردی به امضاء رسید.
صنعت هوایی

 

بر اساس این تفاهم نامه مؤسسه آموزشی علوم  و فنون کیش مجری انحصاری آموزش خلبانی و مهندسی تعمیرات هواپیماهای ULدر کشور گردید.6 مرکز در تهران و 30 مرکز در استان های کشور عهده دار جذب و آموزش خلبانی و مهندسی تعمیرات هوایی خواهند بود.

در پایان این مراسم مدیرعامل مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش اعلام نمود که توسعه فعالیت های آموزشی مؤسسه بویژه با محوریت و تمرکز فعالیت ها در جزیره زیبای کیش می تواند جوانان کشور را به توانمندی و خود اشتغالی هدایت نماید.

مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در سال 96 تا کنون توانسته است با بیش از 100 درصد رشد در تعداد مراکز و جذب نیروی جوان بستر اشتغال و توانمدسازی را فراهم نماید.

جناب آقای دکتر ادبی مدیرعامل پادیکو و رئیس هیئت مدیره شرکت هوافناور پارس نیز بر توسعه فرهنگ هوانوردی و ایجاد فرصت اشتغال برای جوانان بر این همکاری تأکید نمودند. دکتر ادبی فرصت خرید اقساطی هواپیماهای سبک برای عموم را از طریق اخذ گواهینامه خلبانی این دوره ها مزیتی برای توسعه امر هوانوردی اعلام نمودند.

این دوره های در مراکز موسسه کیش از اول بهمن ماه آغاز خواهد گردید و علاقمندان با دفتر مرکزی- اداره آموزش تماس بگیرند.

 

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: