حمایت موسسه آموزشی علوم و فنون کیش از رویداد بازی سازی هکاتون

حمایت از ایده‌های خلاقانه و نوآورانه از مهمترین اهداف موسسه آموزشی علوم و فنون در این رویداد است.
حمایت موسسه آموزشی علوم و فنون کیش از رویداد بازی سازی هکاتون

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزشی علوم و فنون کیش رویداد بازی سازی هکاتون به مدت ۳روز از ۲۷ تا ۲۹ آذر ماه ۹۸، توسط بنیاد ملی بازی های رایانه‌ای و با حمایت "موسسه آموزشی علوم و فنون کیش" به نمایندگی از "سازمان منطقه آزاد کیش"، با محوریت "جزیره زیبای کیش و آموزش زبان" در صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد.

در این رویداد رقابتی گروه های شرکت کننده از سراسر ایران به تولید یک بازی رایانه ای با موضوعیت آموزش زبان به کودکان، نوجوانان و ناشنوایان و با لحاظ عناصر شاخص جزیره زیبای کیش اقدام نمودند.

لازم به ذکر است موسسه آموزشی علوم و فنون کیش به نمایندگی از سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان مسئولیت اجتماعی خود در حمایت از ایده‌های خلاقانه و نوآورانه حامی این رویداد بازی سازی بوده و به دنبال توسعه ایده های نوین آموزشی در قالب بازی‌های جدی می باشد.

در روز اختتامیه این جشنواره، مورخ ۶ دی ماه ۹۸، به تیم‌های اول تا سوم این رقابت ۳روزه،  به ترتیب جوایز ۱۵، ۷ و ۳ میلیون تومانی از طرف "موسسه آموزشی علوم و فنون کیش" به نمایندگی از "سازمان منطقه آزاد کیش" اعطا خواهد شد. 

همچنین دو جایزه دیگر نیز در حوزه "گردشگری و آموزش زبان" در قسمت جنبی این جشنواره برای "بهترین بازی سال" به میزان ۵ میلیون تومان و برای "بهترین مقاله سال" به میزان ۵ میلیون تومان از سوی موسسه فوق الذکر تقدیم خواهد شد.

لازم به توضیح است در راستای توسعه و بهره برداری بازی ها، تیم‌های منتخب، از امکان حضور در برنامه‌های شتاب‌دهی، معرفی بازی های ایشان به سرمایه‌گذاران و عقد قرارداد با مجموعه‌های سفارش‌دهنده بازی‌ بهره‌مند می‌شوند.

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: