برگزاری جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام موسسه علوم و فنون کیش

برگزاری جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام موسسه علوم و فنون کیش

به گزارش روابط عمومی موسسه علوم و فنون کیش، روز چهارشنبه مورخ ۴ تیرماه ۹۹، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام موسسه علوم و فنون کیش مربوط به سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ در سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

این نشست با حضور غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان رئیس مجمع، ناصر آخوندی عضو هیات مدیره و معاون توسعه و مدیریت سازمان، سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی و رئیس هیات مدیره موسسه علوم و فنون کیش، مسعود توفیقی مدیرعامل و عضو هیات مدیره موسسه علوم و فنون کیش، امین محمودی نیا عضو هیات مدیره و مدیرمالی و اداری موسسه علوم و فنون کیش، معاونین موسسه، نمایندگان صاحبان سهام و نمایندگان سازمان حسابرسی به عنوان بازرس قانونی و حسابرس موسسه، احسان سلیم پور رئیس دفتر موسسه علوم و فنون کیش در جزیره کیش و  نوید ناصحی فر مدیر روابط عمومی موسسه علوم و فنون کیش  برگزار شد.

در اين مجمع ابتدا گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی توسط حسابرس سازمان حسابرسی قرائت و توضیحات لازم توسط مدیر عامل و معاونین موسسه ارائه شد. سپس گزارش عملکرد موسسه در سال مالی عنوان شده مورد بررسی قرار گرفت و صورتهای مالی حسابرسی شده به تصویب اعضای مجمع رسيد.

دکتر مظفری ضمن تقدیر از فعالیت‌های موسسه در سال گذشته بر توسعه و پیشرفت مرکزنوآوری کیش که مدیریت آن در حوزه موسسه علوم و فنون کیش است تاکید نمود. ایشان دراین خصوص راه‌اندازی شهرک استقرار شرکت‌های دانش بنیان، توجه به مرکز نوآوری کیش به عنوان پایگاه صادراتی شرکت های دانش بنیان، تاسیس صندوق مشترک پژوهش و نوآوری و تسریع در آغاز فعالیت شرکت های دانش بنیان در راستای رفع نیازهای جزیره کیش یادآور شد.

ناصر آخوندی با قدردانی از زحمات مدیرعامل موسسه علوم و فنون کیش نقش موسسه به عنوان مجری حوزه‌های آموزشی و پژوهشی سازمان منطقه آزاد کیش را مثبت ارزیابی کرد و در این خصوص گفت: سازمان از هیچ‌گونه حمایتی در خصوص هرچه بهتر ایفا شدن این نقش دریغ نخواهد کرد.

مسعود توفیقی راه اندازی آموزش آنلاین و مجازی و به تبع آن خلق محصولات آموزشی جدید، پیگیری و انجام بیش از ۱۶ طرح پژوهشی، راه اندازی واحد ارتباط با مشتریان (CRM) ، برگزاری دوره های آموزشی متنوع از جمله منتورینگ، انعقاد قرارداد با 35 شرکت دانش بنیان جهت استقرار در مرکز نوآوری کیش را از اقدامات محوری موسسه علوم و فنون کیش عنوان کرد.

امین محمودی نیا ایجاد مدیریت کیفیت، احصای فرآیندهای سازمانی، تطابق مراکز هزینه، فرآیندها و فعالیت پرسنل و دستیابی به ترازمالی را به عنوان اصلی ترین اقدامات موسسه در حوزه مالی و اداری توصیف نمود.

لازم به توضیح است در این نشست عملکرد موسسه علوم و فنون کیش برای سال منتهی به تاریخ ۲۹ اسفند ۹۸ از تمام جنبه‌های با اهمیت، طبق استانداردهای حسابداری به نحو مطلوب ارزیابی شد.

عکس / نوید ناصحی فر

 

 

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: