نشست مدیرعامل موسسه آموزشی علوم و فنون کیش با مدیران شعب تهران

نشست مدیرعامل موسسه آموزشی علوم و فنون کیش با مدیران شعب تهران

    به گزارش روابط عمومی مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش، روز یکشنبه اول دی ماه 98، دکتر مسعود توفیقی مدیرعامل و عضو هیأت مدیره مؤسسه با مدیران شعب تهران دیدار کرد. در این نشست که با هدف ایجاد امکان گفت و شنود در خصوص مسائل و مشکلات موجود برگزار شد، امین محمودی‌نیا مدیر مالی و اداری، دکتر غلامرضا حداد مدیر امورآموزشی و علی امینی رئیس اداره آموزش مؤسسه نیز حضور داشتند.

دکتر توفیقی ضمن تشکر از حضور مدیران، گفت وگوهای سازنده را لازمه پیشرفت هر چه بیشتر مؤسسه عنوان کرد و در این راستا چالش های موجود با موضوعات مختلف توسط حاضرین مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مدیرعامل مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش خاطر نشان کرد برند کیش بسیار با ارزش بوده و ضروری است تا تحقق استراتژی های ارتقایی با همکاری کلیه ذینفعان صورت پذیرد. وی افزود در این راستا گفتگوهای سازنده و مستمر با مدیران شعب با دستور کارهای کاملا تعریف شده و مشخص اجتناب ناپذیر می باشد. بدین ترتیب گفتگوی آنلاین به صورت ویدئو کنفرانس بالاخص با مدیران شعب شهرستان‌ها و حتی شعب تهران به عنوان یکی از راهکارهای اجرایی در نظر گرفته شد.

دکتر توفیقی در پایان اظهار امیدواری کرد تا با ایجاد فضای تعامل، گفتگو و همدلی بتوانیم جایگاه واقعی مؤسسه را احیاء نماییم.

 

 

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: