افزایش سرعت خواندن

اگر روزانه دو مقاله بخوانید و به فایل صوتی آن گوش دهید، مهارت های خواندن و شنیداری تان به سرعت بهبود می یابد. این گونه یادگیری به شما کمک خواهد کرد که سرعت خواندن و گوش دادن تان را افزایش دهید و پس از مدتی دیگر شنیده هایتان را به فارسی ترجمه نخواهید کرد.
افزایش سرعت خواندن

اگر روزانه دو مقاله بخوانید و به فایل صوتی آن گوش دهید، مهارت های خواندن و شنیداری تان به سرعت بهبود می یابد. این گونه یادگیری به شما کمک خواهد کرد که سرعت خواندن و گوش دادن تان را افزایش دهید و پس از مدتی دیگر شنیده هایتان را به فارسی ترجمه نخواهید کرد.

اهمیت این کار در چیست؟
هنگام گوش دادن به یک متن به زبان مادری، شما هیچ گاه شنیده هایتان را ترجمه نمی کنید. هنگام گوش دادن به یک متن به انگلیسی نیز همین گونه باید باشد. وقتی انگلیسی یاد می گیرید، باید مفهوم کلی جملات را در متن درک کنید.
دانش آموزانی که متون انگلیسی ترجمه می کنند، تنها در ترجمه و حل کردن تمرینات درسی موفق خواهند بود. درحالی که وقتی پای درک کردن مفهوم کلی یک مطلب در شرایط واقعی به میان می آید، این افراد معمولا به مشکل برمی خورند. در زندگی واقعی هیچ کس منتظر نمی ماند تا شما صحبت هایش را ترجمه کنید. مردم معمولا وقتی صحبت می کنند از جملات ساده استفاده می کنند اما این جملات را سریع ادا می کنند. اگر شما بخواهید از ترجمه به زبان مادری تان کمک بگیرید، عملا از از این ارتباط کلامی عقب خواهید افتاد زیرا که زمان را صرف فکر کردن به کلمات و دیگر نکات دستوری می کنید.

اگر می خواهید کلمه ای را به گونه ای یاد بگیرید که دیگر فراموش نکنید، باید آن را ۵ تا ۱۰ بار شنیده باشید. در وب سایت News In Levels  در هر سطح، کلمات مشخصی را مرتبا می شنوید. اگر کلمات مشخصی را به طور تکراری ببینید و بشنوید، معنی آن ها را می فهمید و به خاطر می سپارید. و اگر لغات یک سطح را بلد باشید، می توانید به سطح بالاتر بروید ولغات جدیدتر را بیاموزید.

در News In Levels در سطح ۱، ۱۰۰۰ لغت مهم و در سطح ۲، ۲۰۰۰ لغت مهم و در سطح ۳، ۳۰۰۰ لغت از مهم ترین لغات زبان انگلیسی آموزش داده می شود.
بنابراین، اگر می خواهید به درک زبان انگلیسی و یادگیری خود سرعت ببخشید، روزانه دو مقاله یا بیشتر از این وب سایت بخوانید.
هنگامی که از این وب سایت استفاده می کنید, روزانه یک قدم به یادگیری ۳۰۰۰ کلمه ای که برای ارتباط با هر انگلیسی زبان نیاز خواهید داست, نزدیک تر می شوید.

اگر یک مدرس زبان انگلیسی هستید، می توانید از اخبار انگلیسی ساده در کلاس های خود استفاده کنید. دانش آموزان می توانند مهارت های خواندن و گوش دادن را تمرین کنند.
 
- متن خبر را به زبان آموزان بدهید و پس از این که متن را خواندند, فایل صوتی را در کلاس پخش کنید.
- حالا وقت این است که به مرحله ی بعدی بروید. درک سطح ۲ برای زبان آموزان دشوار نخواهد بود چون آن ها داستان را می‌دانند درک بسیاری از کلمات جدید از حد استنباط آن ها خارج نخواهد بود.
- مرحله ی ۳ برای بیشتر زبان آموزان مشکل خواهد بود اما حدس زدن معنی لغات جدید برای آن ها راحت است چون که با داستان آشنایی دارند.
- در آخر زبان آموزان داستان را به زبان ساده برای یکدیگر تعریف می کنند.

در این مورد دیدگاه تان را بیان نمایید

  • مرسانا مفید و کاربردی بود ممنون

  • سیدمهدی رخشانی خیلی کاربردی ممنون از مطالب مفید مجموعه بزرگ کیش

  • احسان مطلب بسیار مفیدی بود

* نام خود را وارد نمایید .
لغو
*دیدگاه تان را بیان نمایید .

شرکت در آزمون آنلاین
شما قبلا در این آزمون شرکت نموده اید
کد ملی معتبر نمیباشد
شماره همراه معتبر نمیباشد

دریافت محتوای آموزشی موسسه زبان کیش

برای دریافت اخرین محتوای آموزشی و اخبار موسسه زبان کیش ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید: